۰۹۳۹۶۰۹۶۹۱۴ | ۰۹۱۰۱۲۲۰۲۹۰ ثبت سفارش با شماره

چاپ تک رنگ بادکنک

چاپ تک رنگ بادکنک

نرخ چاپ تک رنگ بادکنک

چاپ تک رنگ بادکنک عملی نسبتا ساده اما بسیار موثر است که بر جذابیت هرچه بیشتر بادکنک ها می افزاید تا جلوه ای زیباتر در نظر مخاطب ایجاد کنند. اگرچه بادکنک ها به خودی خود زیبا و دوست داشتنی می باشند؛ اما بادکنک آرایی و عمل چاپ بادکنک ها تحولی چشمگیر در آنها به وجود می آورد. قطعاً این عمل با مزایایی همراه است که منجر به استقبال هرچه بیشتر مشتریان و علاقمندان از چاپ تک رنگ بادکنک شده است. به کار بردن چندین رنگ می تواند بادکنک را بسیار زیبا کند؛ اما همیشه سادگی، جذابیت بیشتری دارد و این راز محبوبیت بیشتر چاپ تک رنگ بادکنک است. این نوع چاپ را به عنوان نوعی چاپ بادکنک تبلیغاتی هم می توان در نظر داشت.

 

شاید برای شما هم در خصوص چاپ تک رنگ بادکنک و جزئیات مربوط به آن سوال باشد. منظور از این نوع چاپ، به کار بردن فقط یک رنگ در دستگاه چاپ می باشد. در این کار از طیف های رنگی متنوع اما به صورت مجزا می توان استفاده نمود. در واقع چاپ با کیفیت تک رنگ بر روی بادکنک باعث می‌ شود تا از حالت یکنواختی و سادگی خارج شوند. در نتیجه، این عمل تاثیرات شگفت انگیزی در زیبایی نهایی بادکنک‌ ها دارد. در حالت کلی در خصوص نرخ چاپ تک رنگ بادکنک باید بدانید که نرخ نهایی به نوع چاپ، تعداد سفارش، نوع بادکنک، نوع بادکنک آرایی و کیفیت چاپ بستگی دارد. بنابراین، برای انواع چاپ و بادکنک، قیمت های منحصر به فرد در نظر گرفته می شود. از آنجایی که این عمل توسط دستگاه‌ ها و تجهیزات مخصوص با سرعت بالا صورت می پذیرد، قطعاً هزینه اجرای آنها اقتصادی خواهد بود. به طوری که با پرداخت حداقل هزینه ها می توان تعداد زیادی بادکنک چاپ شده طبق سفارش تحویل گرفت.

چاپ تک رنگ بادکنک

چاپ بادکنک زیبا

زیبایی چاپ تک رنگ بادکنک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. در واقع حائز اهمیت ترین موردی که در این خصوص صدق می کند، به تشخیص تناسب چاپ با تبلیغات مورد نظر است. در انواع چاپ تبلیغاتی جلب توجه نمودن چاپ بسیار اهمیت دارد.

 ضمن آنکه باید از رنگهای متضاد و چشمگیر بر روی بادکنک ها استفاده گردد، برای این کار معمولاً بر روی بادکنک های تیره رنگ باید نوعی چاپ روشن استفاده گردد و بالعکس. از طرفی، باید به تبلیغاتی بودن چاپ اهمیت داده شود. به این منظور، لازم است که از محتواهای درجه یک و با کیفیت به این منظور استفاده گردد. در این خصوص می توان از اشکال مخصوص نیز بهره برد. در رابطه با بادکنک آرایی مربوط به جشن ها و اعیاد نیز باید موارد گفته شده در نظر گرفته شود. ضمن آنکه بهتر است از بادکنک های رنگ شاد استفاده گردد. چیدمان بادکنک ها و نحوه قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر نیز موردی بسیار مهم می باشد که مجموعه و مرکز مورد نظر نیز در این خصوص نیز باید متخصص باشد. در نتیجه، چاپ بادکنک بر روی هر نوع بادکنک با هر شکل و رنگ امکان پذیر است و در همه آنها موارد فوق باید رعایت شوند. 

چاپ بادکنک تیراژ پایین

امروزه عمل چاپ بادکنک با تیراژ پایین را کمتر مرکزی عهده دار می شود. در واقع برای آنکه عمل چاپ تک رنگ بادکنک سودآور باشد، این کار باید در تعداد انبوه انجام پذیرد. اما، امروزه با پیشرفت تجهیزات و مجموعه های معتبر، چاپ بادکنک تیراژ پایین نیز پذیرفته می گردد. به طور مثال برای یک جشن تولد که به تعداد کمتری چاپ تک رنگ بادکنک نیاز می باشد، این مساله اهمیت ویژه ای برای مشتری دارد. بنابراین، مشتری به سراغ مراکزی خواهد رفت که شرایط وی را قبول کرده و چاپ بادکنک را بر روی تعداد بادکنک مورد نیاز مشتری انجام دهد.

چاپ بادکنک تیراژ پایین نیز عملی مشابه با دیگر انواع چاپ می باشد که به صورت سفارشی بر روی تعدادی محدود از بادکنک ها صورت می گیرد. معمولاً در مراکز معتبر ضمن آنکه سفارش چاپ پذیرفته می شود، نوع بادکنک نیز توسط مجموعه تامین می گردد. از طرفی، بادکنک آرایی و اتصال آنها به یکدیگر نیز انجام می پذیرد. باد کردن بادکنک ها با استفاده از دستگاه و به شکلی ایمن و بهداشتی صورت می‌ پذیرد. این امر باعث می‌ شود تا بادکنک های باد شده بهترین اندازه را داشته باشند و از پاره شدن آنها نیز جلوگیری شود. از طرفی این کار با سرعت بیشتر انجام می پذیرد. بنابراین، در مواقعی که مشتریان بادکنک ها را به صورت فوری لازم دارند نیز سفارش ها پذیرفته می شوند. 

چاپ عکس بر روی بادکنک تولد

چاپ عکس روی بادکنک تولد در مقایسه با چاپ بادکنک تبلیغاتی همیشه متقاضیان بیشتری دارد. در واقع در هر خانواده در یک سال به تعداد اعضای خانواده به چاپ عکس روی بادکنک تولد نیاز می باشد. در هر بار سفارش مشتریان، چاپ به صورت سفارشی انجام می پذیرد. در واقع چاپ روی بادکنک های رنگی متناسب با جنسیت، سن و… انجام می پذیرد. بنابراین، علی رغم تصور بسیاری از افراد، چاپ روی بادکنک عملی تخصصی می باشد که باید به کاردان سپرده شود. این کار با استفاده از تجهیزات درجه یک و پیشرفته صورت می پذیرد. در نتیجه، تنوع کار بالا بوده و چاپ درست متناسب با سفارش مشتری و بر اساس علایق و سلایق آنها صورت می پذیرد. در ادامه چند مورد از چاپ های تک رنگ را شاهد هستید.

چاپ تک رنگ بادکنک

قیمت روز چاپ بادکنک تبلیغاتی

پیش از این به طور مختصر اشاره شد که قیمت چاپ تک رنگ بادکنک تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد. معمولا چاپ های گوناگون قیمت های مخصوص به خود را دارند. از طرفی، نوع بادکنک و سایز آنها نیز اهمیت دارد. از آنجایی که هم بادکنک و هم چاپ روی آنها توسط مجموعه تامین می گردد، برای هر نوع بادکنک و چاپ مخصوص روی آنها، قیمت ها تفاوت دارند. در این رابطه نیز نرخ ها مصوب می باشند و امکان استعلام قیمت انواع چاپ روی بادکنک توسط مشتریان وجود دارد.

 در سایت پیش روی شما (https://baadkonak.com/) نیز تمامی خدمات مربوط به انجام چاپ تک رنگ بادکنک و هر نوع بادکنک آرایی و چاپ بادکنک تولد در دستور کار است. تمامی سفارش ها بر  اساس نظر مشتریان با بهترین قیمتهای روز انجام می پذیرد. برای برقراری ارتباط با مجموعه و ثبت سفارش های خود و اطلاع از جزئیات کار می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان در تماس باشید.

ثبت سفارش